ViaBTC_offiicial
02-04-2022, 02:23
آدیداس و پرادا در متاورس و NFT
⚫️ خانه مد لوکس ایتالیایی پرادا و غول پوشاک ورزشی آدیداس که اخیراً به دنیای متاورس ورود کرده اند، برای راه اندازی یک پروژه جدید توکن غیرقابل تعویض (NFT) که بر روی شبکه Polygon ساخته شده است، متحد شده اند. این پروژه به طرفداران اجازه می دهد تا طرح های خود را ارائه دهند.
پرادا و آدیداس اورجینال گفتند که مجموعه ای از NFT های طراحی شده توسط هنرمند دیجیتال زک لیبرمن را در SuperRare بین 28 تا 31 ژانویه( از 8 بهمن تا 11 بهمن ) به حراج گذاشتند. درآمد حاصل از فروش NFT به یک موسسه خیریه برای حمایت از هنرمندان و سازندگان اهدا خواهد شد.
⚪️ مورگان استنلی پیش*بینی می*کند که انتظار می رود کل بازار NFT تا سال 2030 به 300 میلیارد دلار افزایش یابد. این گزارش برندهای لوکسی مانند گوچی، بالنسیاگا و کرینگ را در بهترین موقعیت برای سود بردن از همکاری*های دیجیتال در متاورس شناسایی می*کند.
پرادا و آدیداس گفتند که سومین همکاری خود را نیز با نام : Adidas for Prada Re-Nylon collection در متاورس راه اندازی خواهند کرد.
لورنزو برتلی، مدیر بازاریابی پرادا و رئیس مسئولیت اجتماعی شرکت، پرادا متاورس های نوظهور را فضای جدیدی برای برند می*بیند تا تجمل*گرایی را برای نسل بعدی تعریف کند و تجربیات مشترکی را پرورش دهد که روح تجربه و خلاقیت برندها را ارج می نهد.
⚫️ خانه مد لوکس ایتالیایی پرادا و غول پوشاک ورزشی آدیداس که اخیراً به دنیای متاورس ورود کرده اند، برای راه اندازی یک پروژه جدید توکن غیرقابل تعویض (NFT) که بر روی شبکه Polygon ساخته شده است، متحد شده اند. این پروژه به طرفداران اجازه می دهد تا طرح های خود را ارائه دهند.
پرادا و آدیداس اورجینال گفتند که مجموعه ای از NFT های طراحی شده توسط هنرمند دیجیتال زک لیبرمن را در SuperRare بین 28 تا 31 ژانویه( از 8 بهمن تا 11 بهمن ) به حراج گذاشتند. درآمد حاصل از فروش NFT به یک موسسه خیریه برای حمایت از هنرمندان و سازندگان اهدا خواهد شد.
⚪️ مورگان استنلی پیش*بینی می*کند که انتظار می رود کل بازار NFT تا سال 2030 به 300 میلیارد دلار افزایش یابد. این گزارش برندهای لوکسی مانند گوچی، بالنسیاگا و کرینگ را در بهترین موقعیت برای سود بردن از همکاری*های دیجیتال در متاورس شناسایی می*کند.
پرادا و آدیداس گفتند که سومین همکاری خود را نیز با نام : Adidas for Prada Re-Nylon collection در متاورس راه اندازی خواهند کرد.
لورنزو برتلی، مدیر بازاریابی پرادا و رئیس مسئولیت اجتماعی شرکت، پرادا متاورس های نوظهور را فضای جدیدی برای برند می*بیند تا تجمل*گرایی را برای نسل بعدی تعریف کند و تجربیات مشترکی را پرورش دهد که روح تجربه و خلاقیت برندها را ارج می نهد.