کانال تلگرام تالار گفتگوی ارز دیجیتال

نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2

موضوع: سود آور ترین ارز های 2021

  1. #1
    کاربر ارشد
    تاریخ عضویت
    Oct 2021
    محل سکونت
    hongkong
    نوشته ها
    124
    تشکر
    0
    تشکر شده 4 بار در 4 ارسال

    سود آور ترین ارز های 2021

    سودآورترین دارایی*های موجود در بازار شامل رمزارزهایی با بیشترین تعداد کیف پول است که در مقایسه با موقعیت*های باز شده اولیه، در سود باقی مانده اند. در حالی که سودآوری یک دارایی به عملکرد آن در بازار بستگی دارد، اما به شدت به میانگین قیمت موقعیت باز شده توسط معامله گران نیز بستگی دارد.


    طبق داده های IntoTheBlock لیست سود آور ترین ها به شرح زیر است :
    $BTC 82%
    $ETH 86%
    $MATIC 98%
    $SHIBA 59%
    $DOGE 58%
    $CRO 82%
    $LTC 47%
    $LINK 46%
    $AXIE 97%
    $MANA 73%
    $FTM 73%


    تقریباً نیمی از افرادی که آلتکوین های کوچکتر مانند شیبا اینو (Shiba Inu)، که در کمتر از یک ماه بیش از ۱۰۰۰ درصد رشد داشته را در اختیار دارند، یا در ضرر هستند یا پول خود را از دست می دهند.


    چنین توزیعی با این واقعیت مرتبط است که اکثریت بازار، آلتکوین هایی مانند شیبا را در نزدیکی بالاترین قیمت آنها خریداری کرده اند که آنها را در موقعیت بدی قرار می دهد. با ریزش تقریباً ۶۰ درصدی شیبا و رنج شدن سایر آلتکوین ها مانند LINK، بخش بزرگی از سرمایه گذاران کوچک، سال را با ضرر تمام می کنند.

  2. #2
    کاربر تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Jan 2022
    نوشته ها
    2
    تشکر
    0
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    با توجه به استقبال بی سایقه از ارزهای دیجیتال در ماههای اخیر، بسیاری از رمز ارزها به مدد این استقبال توانستند با جهش در قیمت و ثبت رکوردهای جدید، ارزش بازار خود را به طور چشمگیری افزایش دهند. در مقاله پیش رو تلاش شده تا از میان بالغ بر 8,400 رمز ارز موجود در بازار، بهترین گزینه ها به لحاظ سود آور بودن در سال 2021 معرفی شوند.
    البته لازم به ذکر است که این معرفی تنها جنبه آگاهی بخشی داشته و به هیچ عنوان نمی تواند مشمول پیش بینی قطعی شود. بنابراین شما بایستی با توجه به عملکرد بازار و تحلیل منطقی خود اقدام به سرمایه گذاری در هر کدام از این رمز ارزها بکنید. علاوه بر این توجه به این موضوع نیز خالی از لطف نیست که علیرغم رشد ارزش بازار ارزهای دیجیتال در طول چند ماه گذشته و اغلب صعودی بودن قیمت بسیاری از رمز ارزها، همواره بازار عملکردی صعودی نداشته و ممکن است این روال دستخوش تغییر شود

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •